Το μικρό καρδερινάκι στο απέναντι παγκάκι

Monday, February 05, 2007

Ψυξ

Ε τα γέριμα τζιαι τα σκοτεινά.

Έχω ένα ψυγείο. Έχω ένα ψυγείο του οποίου η κατάψυξη κάνει συνέχεια πάγο.
Άμα έχουμε ένα ψυγείο του οποίου η κατάψυξη κανει συνέχεια πάγο, κάνουμε απόψυξη. Άμα 2 εβδομάδες μετά την απόψυξη η κατάψυξή μας ξανακάνει πάγο, τότε το αφήνουμε να κάνει πάγο και χεστήκαμε. Άμα το κάνουμε αυτό, η κατάψυξη κάνει τόσο πάγο που σπάζει την πόρτα της κατάψυξης και κατ΄ επέκτασιν εμποδίζει την πόρτα του ψυγείου να κλείσει.

Αλλά εγώ επειδή δεν είμαι δυναμική (γκρρρ), δυσκολεύομαι να πείσω τον ιδιοκτήτη ότι χρειάζεται να μου πάρει καινούριο ψυγείο γιατί μάλλον πιστεύει ότι απλά κάθε εβδομάδα πρέπει να καθαρίζω το ψυγείο, γιατί κούνια που τον κούναγε και γιατί νομίζει ότι άλλη όρεξη δεν έχω από το να τρίβω πάγους επειδή θα κάνει τα πάντα για να μη δώσει λεφτά. (καταλαβαίνω, φτώχιες)


Έτσι θα αφήσω τη μαμάκα να κανονίσει κι εγώ θα πάω για καφέ.
Το iq μου βγήκε 125. 125 να ναι οι ώρες του. Πού είναι το 125 όταν εγώ προσπαθώ να εξηγηθώ για κάτι ε; E;; Ε όχι ρε, σκατά δυναμισμός, εδώ ένα ψυγείο δεν καταφέρνω μα κουμαντάρω, άμα σας βάλω όλους κάτω όμως θα σου δείξω εγώ. Περίμενε να τα κάνω πάνω μου πρώτα. Άχρηστη άχρηστη! Ευθυνόφοβη! Χοντρή!

Κερνάω γρανίτες!

1 Comments:

  • Εγώ δεν πιστεύω ότι δεν είσαι δυναμική. Δύο αρνήσεις συνιστούν μία κατάφαση.
    Αν το παραπάνω δεν βγάζει νόημα, ευθύνεται ο διαταραγμένος ψυχικός μου κόσμος.

    Ανακοίνωση. Θα έρθω εράσμους.

    By Anonymous Anonymous, at 10:19 AM GMT+2  

Post a Comment

<< Home