Το μικρό καρδερινάκι στο απέναντι παγκάκι

Monday, January 08, 2007

Συν και πλην (η αλλιώς η Επιστροφή νο2)

Από την επιστροφή στο σπίτι μου για τα Χριστούγεννα και με τον ερχομό του νέου έτους

κέρδισα :


  • κιλά
  • γνώρισα το Θηβαίο
  • γνώρισα 4 φοβερά ξαδέρφια από την Αυστραλία
  • πολύ γέλιο με τις φιλενάδες (ιέλαα κουμπαρεε!)
  • πολύ γέλιο με την οικογένεια
  • πολλές φωτογραφίες
  • φωτογραφία ντοκουμέντο/απόδειξη που χορεύω πάνω στο τραπέζι (not for sale)

έχασα :

  • το διαβατήριό μου (βασικά εχει λήξει και δε θυμάμαι αν έβγαλα καινούριο :p)
  • χάλασα το ακορντεόν μου (έμεινε πατημένο το μπάσο και κόπηκε κιόλας και πρέπει να φτιαχνεί κλαψ)
  • 150 ευρώ (κάπου έκανα λάθος υπολογισμούς η κάρτα μου έχει 50 λεπτά. Hey everybody κερνάω καφέ!! :p)
  • το μπούσουλα

Άντε, και του χρόνου!!

(Το λουλούδι σου κοκόνα μου!!)

1 Comments:

Post a Comment

<< Home