Το μικρό καρδερινάκι στο απέναντι παγκάκι

Thursday, October 26, 2006

Κι είναι πολύς ο πόνος να τον μετράς

Αυτό που κατάλαβα εδώ και καιρό είναι πως ο πόνος κρύβει μέσα του πολύ εγωκεντρισμό. (ναι δεν είμαι η πρώτη που το σκέφτηκα, κάποιος άλλος το χε πει πριν από μένα, αλλά δεν ξέρω ποιος, άσε με να κάνω το ποστ!).

Όλοι νομίζουμε ότι κανείς δε μας καταλαβαίνει και ότι εμείς πονάμε περισσότερο από τους άλλους. Ξέρεις εσύ αν εγώ κλαίω το βράδυ και γιατί;; Ξέρω εγώ αν εσύ κλαις το βράδυ και γιατί;; Κι ακόμη αν μου φαίνεται χαζός ο λόγος που εσύ κλαίς ή κλαίγεσαι, σέβομαι το ότι νιώθεις άσχημα κι εύχομαι να κάνεις το ίδιο κι εσύ για μένα. Ποτέ δεν ξέρω ο άλλος τι κρύβει μέσα του ή τι έχει περάσει. Ο κάθε είδους πόνος είναι πόνος.* Μπορεί να είναι θέμα καρδιάς, μπορεί να ειναι σφάκτης, μπορεί να είναι χωρισμός, μπορεί να είναι σκωληκοειδίτιδα, μπορεί να είναι αποτυχία σε γραπτό, μπορεί να είναι πονοκέφαλος. Ανάλογα με τη ζωή και τα μέτρα σου κρίνεις για τι αξίζει να πονάς και για τι όχι. Κι εσύ πονάς, κι εγώ πονάω, κι αυτός πονάει, όλοι πονάμε (το λενε και οι Rem) (εδώ μέχρι κι ο Κιάμος έχει πονέσει γι αυτήν!:p) αλλά παρόλ' αυτά όταν πονάμε, όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από μας :p
Ωραίο δεν είναι;

Δεν υπάρχει τίποτα πιο αληθινό απ' το κλαμα. (Αυτό το χει πει ο Θηβαίος :p)



*Κάτι είπα τώρα .

Παραλήρημα (είδες, το έγραψα σωστά :p) No.' έχω χάσει το μέτρημα'.

Υ.Γ Δε θέλω κανείς να ψάξει αν έγραψα σωστά το "σκωληκοειδίτιδα". Το έλεγξα στο Μπαμπινιώτη :p

4 Comments:

  • :) Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε εμένα, αλλά σωστά το ανέλυσες το θέμα. Πρέπει όμως να μοιραζόμαστε τον πόνο μας με τους άλλους! Έτσι θα μειώσουμε την επίδρασή του!! ;)

    By Anonymous Anonymous, at 3:46 PM GMT+3  

  • Δεν αναφερόμουν σε κάποιον συγκεκριμένα αγαπητέ kogi :) Aσφαλώς και πρέπει να το μοιραζόμαστε! Υπομονή και ζεστές αγκαλιές σε όλους όσοι πονάνε :)

    By Blogger karderinaki, at 3:22 AM GMT+3  

  • Καταρχήν,

    Ειλικρινά με πρόλαβες γιατί αναρωτιόμουνα κατά πόσο η εξάδελφή μου έγραψε σωστά την σκωληκοειδίτιδα:Ρ !!!

    Συνεχίζοντας,

    Μιας και έβαλες Θηβαίο στο κορυφαίο ποστ (ανέφερα πιο πάνω ότι είμαστε ξαδέρφια, μην το ξαναπούμε:Ρ), θα σου γράψω κι άλλο στίχο του. Ξέρω πως δεν ταυτίζεται απόλυτα με την έννοια πόνος, αλλά για μένα είναι μια από τις αιτίες που τον προκαλεί:
    "Είμαι ένα σκυλί που γαυγίζει στ΄αστέρια, μήπως ραγίσει και πέσει η αγάπη, με τα δυο μάτια μου κοιτάζω ψηλά, ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΤΗ ΛΑΣΠΗ".
    (Αυτό για τους μη γνωρίζοντες, έχει γράψει ο Καρούζος. Το διασκεύσασε ο Θηβαίος στο τραγούδι του).

    Κλείνοντας,

    Έχω μόνο να πω το εξής. Αφού έκανες επίκληση και στην αυθεντία (βλέπε Κιάμος:Ρ), εγώ θα πάω να βάλω το σιαλούι μου (δεν ξέρω αντίστοιχη έννοια στην κοινή) και να κάνω πρόβα τις κινήσεις μου.

    Άντε γιατί παρασοβαρέψαμε εδώ μέσα. Τι το κάναμε; Της Σαπφούς; :Ρ

    ΚΛΕΙΣΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

    By Anonymous Anonymous, at 4:06 PM GMT+3  

  • Ααααχαχαχαχαααχαααααα!!!!! Ε ρε γλέντιααα :p

    By Blogger karderinaki, at 8:46 PM GMT+3  

Post a Comment

<< Home